Garmanbozia: Olympische Spelen

Fri Aug 8 20:01:42 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Ik zie net op de TV het ontsteken van het Olympisch vuur. Begeleidend
>commentaar maakt gewag van 'harmonie' en 'held'. Het logo van Beijing
>2008 is ook alweer Herakles

 Ik zie het net opnieuw en uitvoeriger bij RTL4 nieuws.

 Degene die de Vlam ontsteekt, vliegt zowaar door de lucht. En Hera-
 kles is in astrologisch opzicht de God van de Lucht. De ontsteker is
 daarmee Herakles die z'n eigen brandstapel aansteekt.

 Mercurius en Athene (de twee beschermers van Herakles) moeten ook ergens
 zijn, Hera (degene die Herakles test) mogelijk eveneens. Het Vuur staat
 voor de geest - dat is uiteraard Mercurius. Zou Athene soms de Vlam zelf
 zijn ? Ze is immers de Godin van het verstand...

 Kijk, nu hebben we de kans dit soort zaken te decoderen. Ze spelen bij
 geel D66 en zoals ik eerder liet zien bij die vreselijke Euro. Deze
 dagen worden we overvoerd met Satanische symboliek - nu moeten we haar
 zien te begrijpen...