Er is er een jarig...en dat is Bertus

Fri Aug 8 12:42:34 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert... van harte nog... Hopelijk heb je een leuke dag gehad...

Maar nu serieuzere zaken. Tuurlijk is er een link... De nigeriaanse vlag
is vooral 'groen' verwijzend naar de groene natuur van het land. D66
zegt ook groen te zijn, maar is het niet, want ze is 'geel'... Vandaar
ook dat ze gelijkspeelden, net als in D66 is de strijd nog niet beslist...

En 50 jaar verwijst naar mosterdgas?