Rozekousenpolitiek: Omgekeerde wereld (addendum)

Mon Aug 4 22:55:22 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Ik vind het de waardigheid van ons bananenkoninkrijk aantasten, inclusief
>die van volk, volksvertegenwoordiging en regering, dat gelovige en andere
>dogmatische gekken hun prive-waanideeen uitkramen vanuit een regeringspositie
>die ze namens het volk toebedeeld kregen.

 Van Middelkoop had in TROS-Kamerbreed overduidelijk geen zin om de vraag te
 beantwoorden. Van De Vries weet ik de achtergrond niet.

 Beetje gokkende: ons land is in oorlog en de Taliban heeft wel wat aan
 foto'tjes van Nederlandse millitairen die voor iets demonstreren waar de
 gemiddelde Afghaan weinig mee opheeft.

 Ik heb nog nergens een prent gezien van de D66-boot, trouwens.

 Bij standpunt.nl vandaag over de stelling,
    Het is een goed signaal dat politici meevoeren met de Gay Pride
 was 43% het hiermee eens en 57% oneens.