Rozekousenpolitiek: Alchimie in uitvoering

Fri Aug 1 23:14:58 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>
>Wat heb jij met God tegenwoordig? God bestaat niet, en daarmee kan
>blauw ook niet de kleur van God zijn. Simpel.

 Okee, dan zijn we het eens.
 Probleem is dat er lieden zijn die hier anders over denken.

 Ik kom op voor het materialisme, niet voor Jezus en z'n maten. In het
 voor-christelijke occultisme hebben we weer wel dezelfde vijand.
 Ik loop niet achter God aan maar ook niet achter Satan. Uiteraard
 bestaat de laatste net zo min als de eerste - maar Satanisten bestaan
 wel degelijk. In D66 is dat 'Geel D66' en dat doet de gekste dingen.

>De homo alchimie gaat over Seth en Horus, dat moet jij toch onderhand
>gezien hebben!

 Seth wilde z'n neef Horus verkrachten maar dat lukte niet.

 Marc Fluks, Amsterdam