Populisme....(Was:Re: Column Ephimenco over Pechtold)

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 25 22:53:41 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp  heeft gelijk, de mens is de mens een wolf, homo (subjectivum)
homini (dat doe je een andere mens aan, dativum) lupus (wolf, een beest die
dankzij de naturalisten al weer op de Drentse hei rondscharrelt en een
redelijk grote gelijkenis heeft met een hond, die we voor het gemak maar
Sier noemen). Maar wier schreef dat? Ik houd het op Lock, een ander op
Hobbes, en weer anderen op de oude grieken. Volgens mij waren die niet zo
goed in het engels.

De hond van de buren blaft. De caravan stokt. In het Frans: Hein, une
probleme, une bouchon.

Bonne weekend

Tjerk