Openbare Bekentenis

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 25 20:40:18 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Okidoki, maar dan moet de kar wel de vorm van een geel kruis hebben, staand
in het teken van de hond, die ik Sier noem (dat is voor de rijm: Sier:
Hier!!!!), wellicht met de toevoeging Ius, want we zijn beiden meesters van
het recht. En het verkiezingsprogram moet wel ons eerste geschrift uit 1966
zijn, met half kapotte nietjes, want alleen zo wordt een echte D"66-er her-
en erkent.

Groet,

Tjerk