Openbare Bekentenis (Was: Re: Populisme....(Was:Re: Column Ephimenco over Pechtold)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Apr 25 15:57:07 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 25-04-08 heeft w.t. jouwstra<tjouwstra at wxs.nl> het volgende geschreven:

 Tjerk,

>  Zo ken ik je weer.

Raar,  want daarin (her)ken ik Hein nu juist niet ...

Als iemand zich/ons uit de pavlov's (lees: het vastgeroeste D66) wenst
te bevrijden ...? precies Hein. :)

>  En eigenlijk zou je met onderstaande boodschap, op een
>  bord geplakt en met een dun ijzeren draadje om je hals
>  gehangen, twee weken
>  door Den Haag moeten paraderen, zoals onze kameraden
>  uit China dat ook in de tijd van Grote Vriend Mao deden.

Dient het als (af)straf(fing) ? Tot welk een inzicht moet Hein daarmee komen?

En brengt dat D66 uit haar eigen (zich nog steeds voortslepende) impasse ?
Komt er dan daarna ruimte voor meerdere geluiden ?

Kom Tjerk, wat is (de kern van) je boodschap? D66 (op)splitsen ?

Henk Elegeert