Populisme....(Was:Re: Column Ephimenco over Pechtold)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Apr 23 15:11:43 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Hein,

Ik ben ooit D66-stemmer en lid geworden vanwege de voorstellen tot
bestuurlijke hervoming (overigens vind ik dat de Eerste kamer als controle
op de waan van de dag bij het parlement) en ik nam het conservatisme in de
sociaal-economische en economische punten een beetje op de koop toe.
Cultureel was er soms ook een uitglijer zoals verplichte 15% uitvoering Ned
muziek (van onze overleden hofdichter) en het zinloze mediaplan van onze
Rozekruizeres Verlaan. En verder terug het zinloze tekenen van een
Kruisrakettenverdrag door toenmalig oorlogsminister  HAFMO.

Nou goed, wat blijft er voor goeds over van D66 in de historie als je alles
van werk (exclusief winkels open op zondag) en oorlog eraf trekt? Een leuke
club met teveel consultants? Een vriendje van me merkte trouwens laatst
over de samenstelling van de Senaat ook al op dat daar zoveel consultants
hokken...

hv,u
-----