IBS

Sun Apr 20 11:57:41 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto (Rene Janssen ?) <aorta at HOME.NL>,
>ik zit in een peniebele situatie, een slechte B-film. De rechter heeft mij
>een voorlopige machtiging gegeven :-(

Tja, je hebt hier de afgelopen maand een aantal raadselachtige dingen gemaild
(waaronder dat je zou lijden aan accute psychoses),
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&X=&a=17+mar+2008&b=april+2008&f=aorta%40home.nl
Die maat van mij die in de war is (en door wie ik het Gele gedoe van D66 zag
omdat ook hij in de wereld van Mercurius verstrikt geraakte), doet dergelijke
dingen zo nu en dan ook (vorige week nog). Dus ik ken het verschijnsel.

Ik kreeg desalnietemin de indruk dat je iets gedronken/gerookt had en nam
het niet serieus. Kennelijk hebben anderen dat wel gedaan.

--> Het is belangrijk dat je de werkelijkheid blijft zien.

Dus: de wereld is vrij saai - er bestaan geen grote verhalen, diepzinnige
verklaringen, we hebben geen deel aan grootse gebeurtenissen en er is niet
iets uitzonderlijks op komst. Aan slimheid ontbreekt het jou niet - ook jij
kunt dit doorkrijgen mocht je denken dat er wel van alles aan de hand zij.

Dus als je schrijft,
   The greatest thing the devil invented is the illusion he didn't exist...
dan is dit niet waar. Er zijn slechts mensen die met dit soort dingen bezig
zijn zonder dat zelf te weten. En er zijn mensen die dit soort verhalen voor
hen menen te moeten creeeren teneinde hen daarmee te verwarren.

Maar de verhalen zelf blijven onzin.

Marc Fluks, Amsterdam