Homo's maken forse ruk naar rechts: D66 en TON favoriet

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Apr 18 00:01:54 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jawel, maar los daarvan heeft Bert wel gelijk: de trend gaat de homo's
achterna. En de homo's volgen de trend. De Gaykrant heeft D66 uitgekozen
als favoriete partij. Waarom denk je? Doordat D66, mét TON, de trendy
partijen zijn, voor de homo's. En doordat homo's trendy zijn bij D66.
De één zal nu in gejuich uitbarsten, de ander, zoals ik, zal denken: en
D66 dan? Waar is de partij gebleven?