Broer Hein krijgt Jomanda voor rechter

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Sat Apr 12 20:26:55 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Thursday 10-4-2008 10:52, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Hein, gefeliciteerd met je broer Menso  :-)
>
>De uitspraak staat hier...
>http://www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=BC9170&u_ljn=BC9170
>
>Het gaat hier over D (Joke Damman, Jomanda), B (Rene Broekhuyse), K (Jos
>Koonen) en Dr. D. (Erik Dankmeijer).
>
>Deze hebben binnen het kader van het gele scenario van Mercurius honderden
>mensen vermoord - niet alleen Millecam. De grootste schurk is trouwens
>Dankmeijer en daar heeft deze uitspraak van het gerechtshof Amsterdam zo
>te zien geen betrekking op...

Als echte kwakzalvers aangepakt worden ben ik het er mee eens.
Maar waarom komt er GEEN heisa over de reguliere geneeskunst, waar
dagelijks 5x een verkeerde diagnose wordt gesteld leidend tot de
dood. En nog veel meer per dag leidend tot invaliditeit of erg lijden.
Meer doden dan in het verkeer.
Waarom moet nou speciaal Jomanda aangepakt worden?
Millecam wou het zelf! Waarom? Omdat haar vader volgens de reguliere
geneeskunst longkanker had.
Hij is daarvoor behandeld en overleden aan de behandeling. Overleden
aan een behandeling van een ziekte die hij NIET had.

Glenn.