Broer Hein krijgt Jomanda voor rechter

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Apr 10 15:54:44 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/4/10, Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:

>  Wie bedoelt ge?

Uw broederke ... de substantie/de materie, en, of men daar de tandjes
in kan hebben? Ik heb mijn twijfelkens, maar dat is nu afwachten ...

Het kan wellicht toch veel helderheid/duidelijkheid gaan verschaffen
in hoe en waar de verantwoordelijkheden verdeeld zijn/behoren te zijn
... en zal je broeder goed doen te zien dat zijn inspanningen nu
vrucht draagt ... want (al die tijd) de kern van zijn bedoeling, als
ik het wel heb.

Ik ben wel zeer benieuwd ....

Henk Elegeert