Scheiding van Kerk en Staat

Wed Apr 2 14:20:46 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  En dan dat gezeur over wie er liegt...
>  Liegt Wilders of het kabinet over het scheuren van pagina's uit de Koran ?
>  Het ligt voor de hand dat het kabinet liegt maar het in z'n hysterie afging
>  op de 'Donald Duck'-uitlatingen van Wilders. En laten we eerlijk wezen: dit
>  was ook de reden waarom *anderen* hysterisch werden en waarover continu in
>  de media werd bericht. Het kabinet liegt in commissie: het was domweg zelf
>  overtuigt van de eigen leugen omdat het politiek correct is dit soort
>  leugens tussen de oren te hebben.

Wie liegt is onduidelijk. Daarom zou de suggestie van Halsema om de
aanwezige ambtenaar onder ede te horen goed zijn. Ik vind dat het
kabinet alles moet doen om zo'n suggestie uit de wereld te helpen.
Indien ze dat niet doen voed dat slechts de gedachte dat zij liegen.

Dit even los van waarom dat eigenlijk gaat. Heeft het kabinet raar
gehandeld om preventief schade te beperken? Ik denk dat dat sowieso
nodig was. Of wilders nu precies heeft gezegd wat in het filmpje kwam of
niet. Wilders kennende zou het filmpje provocerende inhoud kunnen
hebben. Maar duidelijkheid hierover zou iig wilders suggestie dat men
niets wist van de inhoud onderuit kunnen halen.

Indien blijkt dat het kabinet echt liegt. Dat lijkt mij het einde van
het kabinet.

>  Momenteel komen de horden Chinese immigranten ons land binnen...
>  Want het leven gaat gewoon door.

In het kader van de europese verkiezingen denk ik meer aan 'PlakPolen'
die voor ons de verkiezingsborden beplakken met D66-posters.