Europa dult geen tweede Nederlands Euro-referendum

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Sep 22 21:35:41 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad is dit wat in de VK staat, maar ik *denk* dat het eerder de
volksveretegenwoordiging zal zijn die de kiezers/burgers verraadt dan de
regering, die het al gedaan heeft. En je hebt groot gelijk dat D66 is
een merkwaardige spreidstand staat: enerzijds is de EU heilig,
anderzijds is D66 voor een referendum dat tégen het belang van de EU
notabelen indruist. Met In 't Veld als prima ballerina in de spagaat. Om
deze reden is het zo merkwaardig dat Pechtold zo'n sterke pro Europa
koers vaart, welke in feite in strijd is met de democratische opdracht
van het aloude D'66.

Uw primo ballerino, Hein