Wiegel steunt beslissing Verdonk

Tue Sep 18 07:18:32 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In essentie verschilt jouw idee van een huidige lijst,
dat mensen niet samen bepalen met wie ze erop staan.
Dat lijkt me alleen al voor een beperking van het aantal onmogelijk,
maar het lijkt me dat mensen zelf bepalen met wie ze een stroming vormen,
en de facto zetels en stemmen delen.

Fritz van Rikxoort