Kijk/Luistertip: VVD-congres live op Radio en TV

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Sun Sep 16 00:16:39 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op zaterdag 15-09-2007 om 22:13 uur [tijdzone +0200], schreef Hein van
Meeteren:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Martin, zo ken ik je weer. Directe lijn kiezer gekozene. Zo hoort het.

Weet je Hein, er is helemaal geen sprake van 'weer'. Dit is al jaaaren
mijn,  naar ik meen controleerbaar,  standpunt. Zo lang, dat ik bij
mensen in mijn omgeving, D66 of anderszins, op het moment dat ik het
naar voren breng al snel de blik zie van "hebbieumweer". Zo lang, dat ik
mezelf inmiddels ook al afvraag of een zo lang gehouden standpunt niet
aan heroverweging, revisie toe is.
Directe democratie is geen populair onderwerp meer in dit land.
Klaarblijkelijk is er bij velen toch, diep in het hart, de vrees dat dit
land weliswaar van de burgers is, maar dat niet alle burgers even goed
in staat zijn deel te nemen aan het bestuur ervan.

met vriendelijke groeten,
(ook aan Mark),

Martin Lentink