VVD knalt?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 14 21:48:35 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn,

Als je dat wilt, kan ik je het geven, qua samenzweringstheorie. Je schreef:

> [...]
"toevallig" wordt die ook nog even genoemd in het stukje. Een
samenzweringstheoreet als Marc Fluks zal daar wel pap van lusten :-) <<

Lovely Rita, Rita maid sprak de gewraakte tekst uit op de bovenkamer van het
restaurant Wilhelminapark van John Sistermans in Utrecht, waar
vastgoedjurist en oud VVD raadslid Dion Bartels eens per maand voor
vastgoedpatsers (en ook een vertegenwoordiger van Atos Origin) een etentje
organiseert. De onbetrouwbare lokale journalist Rob Midavaine was ook
uitgenodigd, alsmede een Telegraaf journalist, die ook al meeat toen ik mede
aanzat (als vertegenwoordiger van de vastgoedopleiding van de HR en mede
zwemmer van Dion). Binnenkort is Hans Wijers (die er om de hoek woont) de
gast en dan zal ik er ook weer van de partij zijn. En mijn directeur is
bereid de 80 euro, die zo'n sterrenmaaltijd kost te betalen.
En in een hoekje van de bovenkamer van het restaurant kun je een streepje
geel zien uit de bovenkamer van Mc Alexander.

Groet,

Tjerk