VVD knalt?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Sep 14 20:04:25 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering schreef:
> Inderdaad. Dat liberaal democratische label mag men van mij dan weer
> ergens op een donkere plek steken, dat vrijzinnige spreekt mij (en jou
> ook?) meer aan.
Die twee zijn voor mij synoniem. Het gaat om een warm hart dat in
vrijheid klopt.
>  Dit schijnt overigens te zijn waar Dittrich op mikte
> voordat de boel ontplofte. Heb je trouwens de column van Bert Bakker
> vandaag gelezen?

Nee, maar nu wel :-)))
> http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/samenleving/zaterdagcolumn/zaterdagcolumn_bakker070908
>
> Van zo'n nieuwe club zou Hans Wijers een uitstekende voorman zijn en
> "toevallig" wordt die ook nog even genoemd in het stukje. Een
> samenzweringstheoreet als Marc Fluks zal daar wel pap van lusten :-)

Helemaal voor. Hans Wijers is een prima vent. Maar die heeft een
bloedhekel aan het Haagsche geklooi.
> We zijn het dus weer eens Hein!
Laat de AIVD er maar niet achter komen.
>  Nou hoop ik zelf dat er nog zoveel
> mogelijk "rechtse" Pvda-ers als Mei Li Vos met het zinkende schip van
> Pronk ten onder gaan en daar ben jij het vast niet mee eens.
Pronk wil een onderzoek naar Irak, dus hij heeft bij mij een wit voetje.
Zo pragmatisch ben ik tegenwoordig.
>  Omgekeerd zie
> jij denk ik liever nog wat VVD-ers ophoepelen richting Verdonk en dat heb
> ik dan liever weer niet. Dat dan weer wel. Maar toch.

Verdonk zuigt de rechtse ballen uit het ware liberale nest weg, dus het
is een schoonmaakactie. Anders gezegd: SP zuigt het lin kse bloed uit de
PvdA weg (PvdA zwak achterlatend) en Verdonk het rechtse bloed uit de
VVD (Rutte zwak achterlatend).
Wat bl;ijft over in het midden? Juist ja.