Lieve Rita

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Sep 14 16:50:11 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:

> In andere landen waar in de praktijk veel meer invloed is op de koers
> door directere invloed op welke kandidaten wel en geen voldoende steun
> en een zetel veroveren bij hun eigen kiezers,
> komt zulke echte duidelijkheid veel eerder tot stand
> dan in onze partijocratie,
> waar partijen tegenstellingen verhullen
> en hun partijtijgers makkelijk pushen ten koste van kiezerstijgers,
> al is het maar door ze niet te herkandideren...
>
> Fritz van Rikxoort
Juist Fritz, geheel en al waar. Het is die verdomde partijpolitiek die
alles verziekt, ook bij ons. Rita is een bitch, maar als ze 620.000
voorkeursstemmen heeft dan steekt ze de middelvinger op naar het
partij-establishment, en gelijk heeft ze. Hetzelfde geldt voor ons. We
hebben jaren en jaren alleen gedanst naar de pijpen van partijbestuur,
van de vriendenkliek van Lousewies en van de vriendenkliek van
Alexander, en betalen daar keihard nu de rekening voor. De kiezer kon de
boom in, en die GING de boom in.

Weg D66.

En nog steeds: wie niet meedoet aan het blinde gedans op de D66-Titanic,
die kan oprotten. En die ROTTEN ook op. Zoals ik. Ik heb genoeg van dit
partijtje dat niet in staat is te leren. Waarin eigenwijze partijbobo's
samenspannen tegen de stem van de eenling-klokkenluiders en
wakkerschudders.
We moeten meneer Haarlok volgen, maar waarheen?
De peilingen hebben geen Alexander-effect aangetoond, al maanden en
maanden niet. Een jaar Alexander aan het roer, geen enkele verbetering.
Waarom danste men toen hij gekozen werd? Omdat er weer een paar jaar
weggesmeten zouden worden?

In de VVD gebeurt er tenminste iets. In de PvdA ook (Pronk). Bij ons is
het grachtenfestivalletje hier en homodemonstratietje daar, met steeds
dezelfde koppen met steeds hetzelfde verhaaltje.
En wie er iets van zegt is een azijnpisser of een disloyale ongeleide
projectiel. Leve Troksky.

Het is tijd voor een revolutie.