VVD knalt?

Antid Oto aorta at HOME.NL
Fri Sep 14 14:30:58 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dommertje, ik wil concentratie van liberaal-democratische
> (vrijzinnige) krachten. D66 stelt geen reet meer voor, rest van VVD
> wordt naar links gakatapultiseerd door Rita's vertrek, liberale
> sociaaldemocraten krijgen het steeds lastiger in de PvdA (straks
> helemaal als Pronk aan het roer staat), liberale Groenlinksers voelen
> zich niet thuis in dat crypto-communistische kluppie...dus een kloeke
> nieuwe formatie van vrijzinnig-socaalbewogen krachten is het enige
> antwoord. Maar zoiets lukt nooit in NL, aangzien iedereen als een kip
> [...]
Met schelden zal je weinig bereiken, meneer de mediator. Nee, ik sta
niet echt te wachten op een nieuwe vrijzinnige liberaal-democratisch
partij. Dat gedachtegoed heeft zich niet bewezen. D66 is daar het
schrijnend voorbeeld van. Jij kan wel zeggen dat libdems sociaal bewogen
zijn maar veelal ontaard het toch in vulgair neoliberalisme. Dat hebben
we gezien met Aso.