Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Wed Sep 12 08:04:04 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, jij bent niet altijd even makkelijk te volgen voor mij (ik ben het
volledig met Mark Giebels eens).
 - Ben je het nu met Wilders eens of niet ?
 - Gooi je alle Moslims op 1 hoop ? Waarbij jij bepaalt wat die 'hoop'
   zoal voor eigenschappen heeft ?
Je bent zo poly-interpretabel.

Ik wil best aannemen dat je bang voor Moslims bent maar misschien moet je
dat gewoon niet doen...?

Het ligt voor de hand aan te nemen dat er percentueel evenveel halfgare
Moslims zijn als halfgare Christenen, Humanisten, Joden en ongelovigen
(en evenveel halfgare Nederlanders als halfgare immigranten).
Wie iets anders propageert (zoals Wilders, AHA en AHA_2), moet zulks met
bewijzen kunnen staven in plaats van degenen die uitgaan van bovenstaande
aanname op de korrel te nemen. Toon liever aan dat zo'n aanname bij nader
inzien onjuist blijkt te zijn.