Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Sep 9 17:34:28 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren,

We hebben het abonnement op de Volkskrant al zo'n beetje opgezegd
omdat het op (vooral) de opiniepagina's slechts gaat over de Islam en
integratie, alsof er niets belangrijkers te bespreken is... En op deze
lijst heerst die ziekte ook steeds meer.

Wat is er in godsnaam aan de hand in dit land, vraagt uw atheist. Als
het al een enorm probleem is dan komt dat inderdaad door de
immigratie, zie ook dat onderzoek van Putnam, dit weekend trouwens
uitgebreid in de VK, where else....

En Marc-A kan ook wel eens gelijk krijgen dat als dit op dezelfde
zieke wijze doorgaat in Nederland (of eigenlijk Europa), dat we dan
wel eens met een tweede Hitler te maken kunnen gaan krijgen. Met dank
aan de weinig-intellectuele Verlichte actievoerders (Wilders, AHA,
Ellian, Jami, etc.). En met nog meer dank aan al die politici en
journalisten die er kritiekloos achteraan lopen.

Dit moet echt een keer stoppen... Iemand een idee hoe?

Groeten,
Mark Giebels