Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Sun Sep 9 11:47:43 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dus je bent het wel met Aboutalleb en die nieuwe stadsdeelvoorzitter
eens?
Inderdaad benadrukken zij de post-immigratie: Nederland is je land, nu.
Ga werken of aan de eisen voldoen, bijvoorbeeld, naar de jongens,
of zoek werk in Barcelona, Parijs, of Marokko.
Maar verschuil je niet achter je vaders haat jegens zijn woonland...

Hoe verklaar je net misbruik van religie zoals de Koran,
om de haat jegens autochtonen en immigratieland te exploiteren?
Ligt niet aan islam en koran sec, zeg je...
Maar is de agressieve koran en islam niet erg makkelijk zo te
misbruiken?

Fritz van Rikxoort