Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sat Sep 8 21:49:54 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Vogelaar heeft zojuist ontdekt dat in Mokum immigranten niets meer te
>  maken willen hebben met de Nederlandse samenleving, waaroor er 'een
>  parallele wereld' is ontstaan,
>  http://www.parool.nl/nieuws/2007/SEP/08/p1.html

Het ziet er naar uit dat Wilders gelijk heeft, dat ze knettergek is.
'Radicalisering
is geen typisch Amsterdams probleem.'', idd. Dus hoe zij meent voor het
evenwicht te kunnen gaan zorgen is mij werkelijk een raadsel.

Te laat ook, zo valt te vrezen, en wat jammer nu dat er daar in A´dam
geen PvdA
zit. Of heeft iemand al een idee of een verklaring voor het feit dat de
politiek niets
weet op te lossen, maar eerder aan de kant staat van de oorzaak, en/of
veroorzakers?

Henk Elegeert