Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Sat Sep 8 19:54:28 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze zat er gewoon omdat de linkse omroep medelijden had, denk ik,
ik heb r niets zinnigs of inhoudelijks horen vertellen...'

Gek genoeg na haar Amsterdamse partijgenoot, die stadsdeelwethouder,
in HP De Tijd, mag ze hem vandaag herhalen in Het Parool,
hoe een deel van de Marokkaanse jongeren door de ouders
zich afgezonderd hebben van ons land,
al maakt ze dan de fout dat het in Amsterdam erger is,
waar haar partijgenoot haar dan weer corrigeert...

Fritz van Rikxoort