Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Sat Sep 8 18:56:21 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is helaas ook sprake van opzet en i.s.m. de politiek.
Zo had ik politiek en formeel bezwaar tegen een absurde en burgers
treitende smerige situatie bij een stadsgewestelijk overheidskantoor,
waar mensen in plassen moesten staan om parkeerbonnetjes te kopen.
Om te mogen parkeren op een vuilnisbelt, voor het kantoor.
Een lokatie war ca. 200.000 burgers heen moeten voor bepaalde zaken
(CWI).
Een lokatie die niet of nauwelijks bereikbaar is met openbaar vervoer
(langs de snelweg).
Wel werden er massal bekeuringen uitgedeeld.
Erg genoeg waren zowel de parkeerbonnen als bekeuringen in verkeerde
straten geadresseerd.
Burgers moeten toch eerst betalen.
Uit ervaring weet ik nu dat bezwaren er gewoon in de vergetelheid
verdwijnen...

Maffia? Mijns inziens vele malen erger, want nog op onze kosten ook,en
vanuit een tergende arrogantie, zowel politiek als ambtelijk. Ja ook
politiek, ik heb leden van partijen/stadsdeel van lokatie met foto's van
de troep geinformeerd. Reactie: politiek niet interessant.

Fritz van Rikxoort