Britse troepen Iraq verslagen (was: selectieve verontwaardiging Afghanistan)

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Tue Sep 4 15:31:22 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>> Hier een link naar de afghanistankrant van de SP en GL:
>> http://www.platformtegendenieuweoorlog.nl/afghanistankrant.pdf
>>

>  Er zijn ook positieve berichten: vandaag zijn Britse troepen de zuidelijke
>  stad Basra *ontvlucht*. Alle Britse troepen zitten nu op een kluitje op
>  een vliegveld bij Basra. De verwachting is dat Basra elk moment kan worden
>  ingenomen door Irakeze vrijheidsstrijders. Er wordt verwacht dat Amerikaanse
>  troepen binnenkort Iraq zullen ontvluchten - waarna Bush vanuit Saudi Arabie
>  onophoudelijk Iraq zal gaan bombarderen. Beetje zoals destijds met Noord
>  Vietnam maar dan een stuk erger. Leve de Verlichting !
>
>  Ben benieuwd of Bush ook Iran durft aan te vallen, of dan de Derde Wereld-
>  oorlog uitbreekt en of Nederland dan definitief 'Asmogendheid' wordt.
>
>  Waarom wordt Bush niet gewoon vermoord ?
We wachten het raport nog even af, misschien?

"
White House Will Write the "Petraeus Report" on Iraq

http://www.larouchepac.com/news/2007/08/16/white-house-will-write-petraeus-report-iraq.html

August 16, 2007 (LPAC) - Despite President Bush's endlessly-repeated
promises that he will abide by the
report on the Iraq "surge" to be provided by Gen. David Petraeus in
mid-September, the White House today
confirmed published reports that the "Petraeus Report" will actually be
written in the White House.
White House spokesman Gordon Johnroe said that the September 15 report
will be written by the White
House and National Security Council staff, with input from Petraeus,
Ambassador Ryan Crocker, Middle
East Commander Admiral William Fallon, Secretary of State Condi Rice and
Defense Secretary Robert
Gates.
This is why Lyndon LaRouche said yesterday that Petraeus should be
called "General Patsy," because
"He's there to carry the blame."
"

http://www.threesources.com/archives/cat_iraq.html

Overigens: in het vragen uurtje werd BOS aan de (melk)tand gevoeld door
Pechtold.
Schijnt er toch meer gesproken te zijn tijdens vorming kabinet over dat
onderzoek inzake Irak.
Iemand op de hoogte hier?

Henk Elegeert