Causatie en D66

Tue Sep 4 12:18:55 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 [Dit stond nog open door alle computer-storingen van de afgelopen week...]

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>En het is trouwens niet zo dat die site of de betreffende mappen dan
>niet te doorzoeken zijn. je geeft slechts aan aan google, dat dat
>waarschijnlijk niet nuttig is.... Andere zoekrobots gaan juist die
>mappen wel indexeren.... Spambotten bv....

 Ik heb daar een aardige truc voor ontwikkeld: ik heb bij Freefind,
    http://www.freefind.com
 een zoekmachine gemaakt die ik voor willekeurige welke site kan in-
 stellen. Die indexeert dan de complete site (of soms een paar sites
 tegelijk) en vervolgens kan ik daarin zoeken. Reuze handig.   :-)

 Met deze regel,
 en geen links maken naar vertrouwelijke pagina's, of die wegstoppen
 in javascripts met document.write("...") en/of zelfs een volledige
 pagina verjavascripten, kunnen mensen zich trouwens enigszins tegen
 dergelijke praktijken wapenen. Op de Gele home page,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
 die ik gemaakt heb, pas ik dat ook toe. Die staat ook nergens
 (wel op Plein66, uiteraard). Eerst maar eens kijken waar het allemaal
 heen gaat - daarna zien we wel weer verder.

 Marc Fluks, Amsterdam