De regenboog-swastika

Wed Oct 31 11:52:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Hitler had zelfs een contingent Tibetaanse monniken naar Berlijn gehaald

 Dat staat inderdaad in de tekst die ik gaf. Ook dat op het nachtkastje
 van Hitler het boek van Helena Blavatsky lag (dat zal LvdL ook wel uit
 haar hoofd kunnen opdreunen, ze vernoemt haar kind niet voor niets naar
 de heliacale opkomst van Sirius - als Blavatsky het ergens over had dan
 was het wel Isis en Sirius).

 Veel van dit soort dingen staan gewoon op Wikipedia,
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitler
 alwaar,
    Hitler is in zijn rassentheorie zeker beinvloed geweest door de
    Geheime leer van de occultiste Helena Blavatsky
 Ook psycho-analyticus Jung deed hieraan mee - terwijl het werk van Freud
 ook al weer over Mercurius ging: een 'Freudian slip' gaat over de verkrach-
 ting van prinses Apemosyne door Hermes,
    http://www.theoi.com/Olympios/HermesLoves.html#Apemosyne
 maar dat zeggen zielknijpers er nooit bij... want da's immers geheim.

 Ik heb die swastika-iris zojuist naast de piramide-iris gezet op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
 dus als een Gele D66'er weer eens fanatiek met de homovlag gaat zwaaien
 (en dat doet men *een paar keer per week*), *weten* we waar de kwant het
 *echt* over heeft. Wie de swastika-iris aanklikt, gaat naar de Nazi-analyse
 die ik gaf en wie op de piramide-iris klikt, ziet tot z'n stomme verbazing
 dat de regenboog eigenlijk voor Geel staat (Iris, de regenboog, is immers
 collega boodschapper van de Gele Mercurius).
 Gisteren, in het wetenschapsprogramma van de VPRO maakte een hoogleraar
 wetenschapsgeschiedenis hier en passant nog een opmerking over, mogelijk
 staat die (Noorderlicht-)uitzending nog ergens online...

 Ik wist dat het allemaal erg was, maar de val waarin D66 is gelopen, is
 wel heel erg weerzinwekkend. Eigenlijk zou dit strafbaar behoren te zijn...

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Hoe word ik lid van die kerk?

 Je bent net te laat, ze hebben net een 'open dag' gehouden,
    http://www.vrijmetselarij.net/GL/OverOns/MacAct/LandOpenDagl.htm
 Daar zal de waarheid wel niet verteld zijn...