De regenboog-swastika (was: Fietsverlichting gesloopt)

Wed Oct 31 10:11:35 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mar schreef:
>  Ik begrijp best dat jij liever geen kwaad woord wil horen over je ex-
>  collega's maar het zit wel degelijk volkomen scheef. Ik vergis me beslist
>  niet. Hoe kan ik anders *van te voren* weten wat ik zoal zal vinden ? Ik
>  doorzie simpelweg wat (en hoe) ze denken.

dat kan alleen een Messias.... al weet ik ook vaak van tevoren wat jij
vind :-)

>  Toen ik de website van BvdH zag, zag ik dat er pixels ontbraken (zoiets
>  gebeurt altijd expres) en dat men in de hypertekst zelf moest kijken. Ik
>  ben opgeleid om meer te kunnen zien dan een ander... mij ontgaat dit
>  soort dingen niet. Alleen is het deze keer dermate raar dat ik het niet
>  eerder doorzag. Daarenboven: het betreft geheime kennis.

Uiteraard, zo geheim en verstopt dat niemand het kan vinden, oops,
behalve jij....

Als simpele designer zeg ik... Dat is weer zo'n nit-wit-klant die niet
weet wat ie doet, of iemand zijn site laat maken die niet weet wat ie
doet. Ik ben bezig met een site voor algemeen politiek geinteresseerden,
later meer, en d66 komt er niet heel best uit wat betrfet gemak op hun
sites via rss te promoten... De hoofdsite van D66 is gelukkig eindelijk
wel met rss te gebruiken. Het nieuws van persoonlijke sites kan ik niet
binnentrekken met rss.....

Ik zoek nog een mooi logo, misschien iets met een maan? Dat schijnt een
grote groep mensen aan te trekken.... en daar ben ik uiteraard naar op
zoek, naar bezoekers....

>  Bertus, jij wil graag als atheist door het leven gaan. Nu zie je dat je
>  'atheistsche' ex-collega's lid zijn van een griezelige *Gele kerk*. Ook
>  nog eens: een *geheime* kerk. Leden van de kerk van Hermes mogen niet
>  praten over hun geloof (daar komt het woord 'Hermetisch' zelfs vandaan),
>  ze mogen alleen mensen bij wijze van geloofspraxis oplichten (want hun
>  God *licht op* tijdens een Zonsverduistering). Dat is toch volkomen
>  knetter ?

Lijkt me wel... Hoe word ik lid van die kerk? Ze kunnen nog wel wat goed
programmeer en designwerk gebruiken als ik de sites zo bekijk....Dat
houtje-touwtje werk moet maar eens over zijn :-)

>  Voor je ogen viel het kabinet omdat Sirius twee, drie dagen later eerder
>  op zou komen dan de Zon en je zag het niet... zo goed hebben ze je beet-
>  genomen... Je vond 'Klaar voor de Klim' mooi maar zag niet dat het een
>  facade was voor *exact hetzelfde* verschijnsel.

Wij allemaal, we zijn er ingetuind.... Maar hoe word ik nu lid?????? Als
ik jou zo hoor is het een erg succesvolle kerk....