Duurzaamheidsblues: Biobrandstoffen een hype

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Thu Oct 25 19:06:11 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Wednesday 24-10-2007 23:01, Erik van den Muijzenberg wrote:
>Nederland heeft een van de meest fijnmazige openbaar vervoersystemen
>ter wereld.
>Toch maken de Nederlanders veel kilometers.
>Het is een misvatting dat mensen wel uit hun auto zijn te krijgen
>door beter openbaar vervoer.

Ik rij ook veel.
Maar als ik in Parijs ben, of in Berlijn, dan ga ik met de metro.
Waarom?
Natuurlijk ook omdat het fijnmazig is, maar vooral omdat je je geen
zorgen hoeft te maken of je die metro haalt of niet.
Haal je hem niet dan komt de volgende al aanrijden namelijk.
Kijk, en dat mis je in Nederland.

Glenn.