Groene, Paarse en Gele periode van D66: Hermetisch Lexicon

Sun Oct 21 11:35:08 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ref: Alles over dit dossier staat op,
   http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
-> Deze pagina heb ik met wat basis-kennis van Geel uitgebereid. De komende
   periode zal ik daar wat zaken aan toevoegen die ik naar deze lijst gepost
   heb en die getuigen van de doelbewust door Geel toegebrachte schade aan D66.

Hermetisch Lexicon

 * Op de URL,
      http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#lexicon
   heb ik een verklarende woordenlijst neergezet die refereert naar
   Mercurius. Het meeste komt uit de online-versie van Webster en is
   aangepast aan het Nederlands.

 * Merk op dat tal van zaken waaraan D66 kapot gaat, in deze woordenljst
   voorkomen als een karaktertrek van Mercurius.