'Klaar voor de Klim' gebaseerd op 'Zuilen' Islam

Wed Oct 17 13:27:58 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Rechts-radicale sympathieen had ik toch niet achter je gezocht. Zijn
>D66ers dan toch gevoelig voor rechtse retoriek en nonsense?

 Het gaat erom wat waar is en wat niet, niet om wie wat zegt. Neen, ik ben
 niet rechts (ook niet links, trouwens). Ik ben zo'n modeltiepje van het
 politieke centrum. Nog ideologie- en geloofloos ook trouwens... ik heb dus
 geen dubbele agenda. Ik wil gewoon weten wat er mis is met D66 en min of
 meer bij toeval heb ik dat gevonden.

 Dit bericht dook vorige week op (raar, want niet actueel) op m'n D66-
 nieuwspagina,
    http://www.fluks.combidom.com/javascript/news_results.htm?language=nl&query=d66&update=15
 ik heb er dus niet naar gezocht. Het sloot inmiddels mooi aan bij wat ik
 zelf had opgemerkt (ik loop uiteraard steeds een stap voor op wat ik hier
 schrijf - natuurlijk weet ik reeds meer dan dat ik hier zo nu en dan op-
 merk). De zaak dient eerst de toets van m'n eigen kritiek te doorstaan...

 Overigens vind ik raar dat ik datgene doe wat de Jonge Democraten behoren
 te doen (tegen de gevestigde belangen aantrappen). Maar helaas: die doen
 met de oudjes mee. Die JD kan men net zo goed opheffen - daar komt toch
 niets meer uit.