Gele conspiratie

Tue Oct 16 23:16:10 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk jouwstra <tjouwstra at WXS.NL> over de familierelatie Hermes-Odysseus,
>Dat van die achter kleinzoon, dat boeit me wel weer.

 Odysseus was de zoon van Anticlea, die op haar beurt de dochter was van
 Autolycus, een zoon van Hermes. Tik die namen maar in bij Wikipedia, dan
 vind je het.

 Er is geen enkele aanleiding om hier lollig over te doen. Als ik gelijk heb
 (en daar ziet het wel naar uit) dan gaat 'Klaar voor de Klim' over hoe Sirus
 na 4 juli, als de Egyptische mythologie een *nieuw begin* maakt, Westelijk
 van de Zon gaat klimmen (de ster van de hel die de hemel inklimt - uit de
 hel de hemel in, voel je 'm ?) en loopt D66 op dit moment achter astrologie
 aan.

 Elk *normaal* mens weet dat het niet beter gaat met D66 als Sirus voorklimt
 op de Zon. Als de hotemetoten die D66 in een crisis hebben gestort denken
 van wel, dan dienen ze door de leden te worden afgezet. Mogelijk zijn ze
 rijp voor het gekkenhuis.

 Dit sprookje is *duizenden jaren* oud (er wordt gespeeld of ik het bedacht
 zou hebben - maar dat is onjuist). De mensen die D66 japot gemaakt hebben,
 halen dit sprookje van stal als een soort bezwering om de gevolgen van hun
 *eigen* eerdere gekte alsnog te bezweren. Ze maken het al doende alleen
 maar erger. Natuurlijk gaat ook dit weer mis - wat anders ?

 Dit is buitengewoon ernstig !
 Dit is het einde van D66 - maar dat schijn je, Tjerk, niet door te hebben.