Gele conspiratie

Steven Rieder Steven at RIEDER.NL
Tue Oct 16 14:35:49 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  ...en constant ontkennen dat iets waar is, ontkracht het niet...

Iets moet kracht hebben voor het ontkracht kan worden.

>  Jij roept steeds maar wat en verklaart *niets*. Je ontkent zelfs dat
>  de Zonsverduistering op je *eigen* website een zonsverduistering is...

Oh please.
Dit is een zonsverduistering:
http://vakantie.paginablog.nl/vakantie/zonsverduistering.jpg
Dit is het logo van de JD:
http://www.pechtold.nl/page/images/thumb/w200h200_JD.gif

Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten, eerlijk gezegd.

Voor een verklaring waarom het slecht gaat met D66 hoef je niet zo ver
te zoeken. Men maakt(e?) gewoon (veel) fouten, was onzichtbaar in de
regering en had geen duidelijke koers. De 'koersenclash' kwam tot uiting
in de lijsttrekkersverkiezing, Pechtold heeft gewonnen. Daar lijkt op
een enkeling na de partij vrede mee te hebben. Met het
verkiezingsprogramma en de richtingwijzers is nu ook de koers enigzins
duidelijk geworden, hoewel het allemaal nog wel beter uitgewerkt moet
worden de komende jaren.

Er is dus helemaal geen vaag mystiek scenario nodig om de achteruitgang
van D66 te verklaren.

Groeten,
Steven