Persbericht Norwegian Nobel Institute IPCC en Gore winnen Nobelprijs voor de Vrede

Mon Oct 15 09:40:34 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Uit dit detail blijkt eens temeer, Marc, dat je overspannen bent: een
>vrouw kan geen vrijmetselaar worden.

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL> daarop,
>Spijt me Henk, maar er zijn ook vrouwelijke Loges.

 ...ik vind het niet zo erg hoor...

 Ik verklaar AHA en AHA_2 voor gek, kom aanzetten met een bizar 'Geel scenario'
 (dat daadwerkelijk bestaat, het is slechts de vraag wie er zoal aan meedoet)
 maar geloof weer niet in zoiets 'reeels' als de klimaatcatastofe. Er zijn er
 voor minder opgesloten...

 Henk geeft regelmatig signalen af dat hij AHA-gelovige is en bestrijdt mij
 Freudiaans (d.w.z. min of meer met m'n eigen woorden) in plaats van van de
 grootse inzichten van AHA te getuigen (want da's een stuk lastiger).

 't Is jammer dat AHA-gelovigen niet kunnen formuleren wat er nou zo bij-
 zonder aan mevrouw is - terwijl ze toch alles gefantaseerd heeft, haar
 werk door anderen laat schrijven en ons voortdurend 'nieuw werk' voorhoudt
 (boek over Mohammed en 'verlichters' - overigens een grove belediging voor
 Popper - en een submiserende homo-film) dat er maar niet wil komen. Haar
 gelovigen doen steeds alsof die film al lang is uitgebracht en werkelijk
 f a n t a s t i s c h  was... een Oscar waardig.

 Gore heeft zijn Oscar en nu ook de Nobelprijs. Maar dat wil niet zeggen dat
 het ergens over gaat. Als hij en dezijnen de wereldbevolking gaan uitpersen
 met dat Vrijmetselaarsbouwstuk over 'de' klimaatcatastofe (ik neem aan dat
 dit de bedoeling van de broederschap van Hiram is) dan dienen we daartegen
 in opstand te komen...

 Marc Fluks, Amsterdam