Verstand zegeviert: Kamer laat AHA dan toch eindelijk vallen

Sat Oct 13 03:52:47 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je moet gewoon eens ophouden Hein,
alle kritiek en kritici op islamo-fascisten
over 1 kam te scheren
door het zo te verdraaien alsof moslims over 1 kam geschoren worden.

Want dat verzinsel dat je voortdurend net als de linkse kerk herhaalt
raakt niet alleen kant noch wal
maar is zelfs een omdraaiing van het feit
dat juist de Islam en islamo-fascisten
alle vrouwen en niet-moslims
over 1 kam scheren:
de kam van untermensch resp. helemaal geen mens.

Je laatste zin raakt ook kant noch wal.
Jij leidt zelf voortdurend de aandacht af van de discussie
en de vraag was niet degene die je nu formuleert.
Ayaan is zelf bereid haar veiligheid te organiseren
en vroeg haar land, Nederland,
sinds haar green card de beveiliging niet stop te zetten
totdat ze die zelf georganiseerd heeft.

Niemand kan iemand overtuigen dat iedereen
zijn eigen veiligheid (niet) moet organiseren.
Jij kan wel een keer serieus ingaan
op de vele argumenten van verstandige mensen
om wel in te staan voor de veiligheid van onze vrijheidsstrijders
ook als ze onze landsgrenzen overschrijden.

Een heel leger van ons land helpt vele mensen elders
hun veiligheid terug te winnen,
en dat kost ons miljarden en miljarden,
maar eigen landgenoten zouden per definitie
ongeacht hun positie en rol
en ongeacht de directe en concrete bedreiging
en het geweld van islamofascisten
in de steek gelaten moeten worden omdat ze te lang elders verblijven.

Het is niet alleen inconsequent en opportunistisch, willekeur,
maar in de strijd tegen de brutale islamofascisten dom en gevaarlijk.

Fritz van Rikxoort