Beveiligingsgekte AHA ontaardt in volstrekte chaos

Thu Oct 11 10:20:44 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Je bent weer totaal aan het doorslaan, Marc. Neem een glaasje en blijf van
>je keyboard vandaan.

 Ja, zo lust ik er nog wel 1.
 Ik ben juist 1 van degenen die *niet* doorslaat.

 Ik vind het raar om te zien dat mensen als jij en Bert Bakker, niet bepaald
 de domsten, volkomen kritiekloos achter AHA aanlopen. Niet (willen) zien
 dat het ernstig mis is met haar terwijl dit er toch echt afspat (sterker
 nog: dat afspatten is nu juist de reden waarom ze uberhaupt gelovigen heeft
 - want het is *raar* indien een mens gelovigen heeft).

 Ik heb misschien de mazzel dat ik *nooit* achter iemand of iets aanloop en
 dus niet kwetsbaar ben voor AHA (afgezien van dat ik wat doorgaat voor haar
 'ideeen' - voor zover die zich laten begrijpen - nogal abject vind). Daar-
 naast ben ik zelf nogal gematigd: ik loop niet alleen niet achter het libe-
 ralisme aan, ik vind het radicale liberalisme met z'n godsdienstwaan iets
 weerzinwekkends. AHA staat voor alles dat ik zelf niet ben.

 Inmiddels weet ik dat dit 'geel' is, en dat het gedrag van AHA 'Mercuriaal'
 heet en teruggaat op alchimistische flauwekul. Maar juist omdat men dan weer
 wel kennis kan nemen van de achtergrond van de gekte, wordt het alleen maar
 erger. AHA komt uit Somalie en de gekte komt uit het Egypte uit de Oudheid
 terwijl het liberalisme iets heeft met de Vrijmetselarij die in *hetzelfde*
 wortelt. Vandaar dat gezeik over 'de Verlichting'... dat gaat over zwarte
 kunst en over *niets anders*.

 Eerder noemde ik AHA 'heks' (dat had ik dus goed gezien) maar ze heeft dus
 echt occulte boeken gelezen (dat gele gedoe is gewoon gepubliceerd - maar
 je moet dus eerst weten wat 'Geel' is, om het te vinden). Ik gok op 'Isis
 Unveiled' van Blavatsky en de Kybalion. Hier staat nogal wat Mercuriale
 gekte in,
    http://www.theosociety.org/pasadena/isis/iu-hp.htm
    http://www.gutenberg.org/files/14209/14209.txt
 waar radicale liberalen van zullen smullen. LvdL zal dit occulte gedoe ook
 wel in haar kopie hebben. Ik vrees BvdH (die ik eigenlijk wel mag maar die
 het steeds weer zo bont maakt met z'n Nobelprijzen, Duurzaamheid en homo-
 manie) ook.
 Mensen als jij en Bertus zouden deze twee boeken eens moeten doorbladeren
 (een normaal mens kan ze niet lezen, alleen gekken kunnen dat), dan weten
 jullie waar je achteraan loopt.

 Ik zou zeggen: snuffel er eens in - en jullie mond valt open...