Allemaal Wouter Bosjes?

Wed Oct 10 20:56:15 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze heeft mijn sympathie ook meer en meer, Femke,

Al vond ik  haar aanvankelijk irritant (die stem).

Ze maakt zich los van verstrikkende wortels van GroenLinks
en snapt als enige dat NL een puntje op de wereld is,
kennelijk.

Pechtold loopt achter de Pufda-fanfare aan,
hoewel we geen stemmen hebben van moslim-extremisten.

We slaan internationaal opnieuw een flater,
Denemarken en Polen bieden een bedreigde NL-er,
een parlementarier NB, toen ze met de dood bedreigd werd,
en niet zomaar, maar ook bij een moord op een geestverwant.

Salmon Rushdie veegt de vloer met ons aan,
onze miereneukerij, blijf maar hier of geen beveiliging,
onze lafheid, pak ons maar, moslim-extremisten,
we staan niet voor onze zaak, voor vrijheid van meningsuiting.

Gezien de stemming in het land vrees ik,
dat we nog steeds een land van jodenverraders zijn...
Of zijn NL-ers zo dom alle onzin over Ayaan als leidraad te nemen,
i.p.v. onze beginselen, althans formeel sinds WOII.

Fritz van Rikxoort