Allemaal Wouter Bosjes?

Wed Oct 10 10:28:29 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>De bewaking van Hirsi Ali mag niks kosten vindt 80% der bevolking.

 De functie van de bewaking van AHA is dat ze suggereert dat AHA het
 ergens over zou hebben. Het terugtrekken daarvan (het werd tijd) toont
 slechts aan dat ze het nimmer ergens over gehad heeft en dat dit tot
 Den Haag begint door te dringen. Daarom zijn haar gelovigen zo boos.

>Wat me bijzonder ergert is dat ik weinig hoor van D66 en SP. Moet dat
>uileballetje Halsema nu alles opknappen?

 Ik vind dat eerste juist positief (ook dat werd tijd). Halsema zit in
 een vergelijkbare fase als waarin LvdL een jaar geleden zat. Ze moet
 oppassen want anders ligt ze er uit.

 AHA zit sinds vrijdag in de VS. Zonder bewaking.

 Ook deze missie is mislukt.

 Marc Fluks, Amsterdam