Verval Democratie: RMO Rapport

Thu Oct 4 07:35:40 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3-okt-2007, at 18:16, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Democraat in hart, nieren en ballen. Meer niet.

Ik hoor Hein van Meeteren wel vaker pochen dat hij democraat is.

Nu kan van Hei veel worden gezegd: dat hij een ijdele zwatelaar is
met slechts
één thema (zichzelf en zijn eigen gelijk); dat hij niet vooraan stond
toen de
intelligentie werd uitgedeeld; dat hij zich sindsdien naar voren
probeert te
ellebogen; en dat hij getild is over honderd paarden.
Maar democraat is Hein nu juist niet. Nooit geweest ook.

Zoals bekend heb ik Hein de bestuurder van dichtbij mogen meemaken, en
heus: Hein gebruikte alle trucjes van de echte regent - liegen;
schelden;
intimideren; dreigen; tegenstanders verdacht maken door smaad/laster;
statuten
schenden; anderen de schuld geven als iets misliep etc. etc. etc.

Het opmerkelijke is danook niet dat Hein nog steeds beweert dat hij
democraat is
(ijdele zwatelaar immers) maar dat er nog steeds weer nieuwe mensen
zijn die
in dat gebral trappen - nu blijkbaar weer een dame met een tuin in
Vinkeveen.

Erik vdMb