AHA-gate: AHA werd door de US uitgekotst

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Oct 1 21:57:56 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Speculatie:
In de VS heeft AHA bijznder controversiële interviews gegeven. In een
land dat integratie met Moslims hoog in het vaandel heeft staan. In de
VS is er geen binnenlandse Jihad. Dat wakkert onze Jeanne D'Árc wel aan
daar, en ik speculeer dat ze last heeft gehad met veiligheidsdiensten en
adere autoriteiten. Ze is niet meer zo welkom daar, dat speculeer ik.
Sinterklaas, speculaas, goedenavond allemaal.

--
*Hein Westerouen van Meeteren*
Chief

*School of Controverse*