AHA-gate: AHA werd door de US uitgekotst

Mon Oct 1 17:54:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>De hysterie slaat ook weer toe bij jou zo te zien..

 Ik vind die gekte juist reuze interessant... dit wordt een heerlijk weekje.
 Deze week zal de Kamer voor de derde keer hysterisch worden (Halsema is het
 kennelijk al). Zo krijgen we nog waar voor ons geld.

 Zie ook,
    http://www.fluks.combidom.com/javascript/news_results.htm?query=hirsi+ali&update=15
    http://www.aei.org/scholars/scholarID.117,filter.all/scholar.asp

 Mijn gok: AHA heeft niets van haar job in de VS weten te maken (ze heeft
 alleen wat artikeltjes, die haar rechte vrienden voor haar hebben geschreven,
 in het Engels vertaald) en zoekt daarom een aanleiding om daar weg te wezen
 voordat ze volledig door de mand valt.

 Hirsch Ballin speelt haar louter in de kaart - maar dat heeft'ie uiteraard
 niet door... Net zoals al die anderen die zich door deze heks lieten mani-
 puleren.