Groene, Paarse en Gele periode van D66: Het gaat om mensen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Nov 25 16:23:20 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 25-11-07 heeft Joris van den Wittenboer<jwittenboer at home.nl> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het kan dus ook verwijzen naar 'Het gaat om God' in jouw redenatie...

Nee, nee Joris,  laten we vaststellen dat het om jouw redenatie gaat.
Voor je het weet namelijk, volgt die een rare kronkel, een dubbele
bodem weillicht. ;)

> Maar, niets is wat het lijkt roep je steeds. Dus ze doen alsof ze tegen
> God zijn, maar zijn in werkelijkheid dus voor God. De juiste keuze moet
> dan dus zijn, in jouw redenatie, 'Het gaat om God'. Het doena lsof ze er
> tegen zijn is de dubbele bodem...

Het is, lijkt me, nog steeds jouw redenatie, Joris.

Waar wil je heen?
Satan == god, god  == satan?
Mensen  == god, god == mensen?

Ughum, mijn redenatie .... ;)