Groene, Paarse en Gele periode van D66: Nieuwe Solidariteit gaat over Sirius

Fri Nov 23 13:59:17 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  * Een paar files in dit dossier terug werd opgemerkt dat de Aarde op
>    een website van een vriendje van BvdH om Sirius draait in plaats van
>    om de Zon,

Ja, dat merkte jij op.... Je schrijft nu wel hee erg in de vorm dat
anderen dat allemaal bedenken. Het zijn allemaal jouw gedachtes. Jij
denkt ook dat ik vrijmetselaar ben omdat ik en schilderij heb hangen met
een driehoeksvorm.

>  * Zoals blijkt uit,
>       http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#astrologie
>    is de officiele naam van de Zon,
>       Sol

Dat blijkt vooral omdat jij dat opgeschreven hebt, wederom kies je een
vorm van schrijven alsware de website waarheid. Maar dat is alleen wat
jij hebt bedacht en geschreven. Al geloof ik je in dit geval wel...

>  * Wie Sol vervangt voor Sirius, wie God inruilt voor Satan, verlangt
>    daarom naar een nieuwe Zon, naar een,
>       Nieuwe Sol
>    Men voelt het al aankomen: plak hier een suffix achter dat getuigt
>    van voornoemt verlangen en men heeft,
>       Nieuwe Solidariteit

Nu ga je wel erg lijken op die man die alle buitenlandse taal naar het
nederlands herleid, door er wat verbasteringen van te maken en dat dan
als bewijs te zien.

> -> 'Nieuwe Solidariteit' betekent voor een Gele D66'er dat men verlangt
>     naar Sirius.

Ik ben het bijna nooit eens met gele d66ers, maar als ze naar een verre
ster verlangen, gaat het niet goed met ze...

>  * De dubbele bodem is dat het woord 'Solidariteit' niet komt van 'Sol'
>    maar van 'solid' (hecht, aaneengesloten). Men suggereert dat men het
>    over de solidariteit heeft binnen vakbonden en tussen bevolkingsgroepen
>    maar het gaat over de Zon. Wie de alchimie verstaat, doorziet dan ook
>    onmiddellijk dat het hier gaat om Sirius.

Gelukkig versta ik het niet. Wat een ellende lijkt me dat, dat je de
hele dag bezig moet zijn met het denken in hoe kan ik een geheime
boodschap (die niks inhoud) meegeven in mijn taal en doen. Gelukkig hoef
ik ook niet de hele dag bezig met het ontdekken van zogenaamde geheime
boodschappen in andermans teksten/beelden. Al heb ik het een dag gedaan,
wat best vermakelijk was, en wat Marc toch betrapte op een aantal
verwijzingen in zijn site die bewezen dat hij hetzelfde doet als waar
hij anderen van beticht (bewezen gebruik ik omdat dat de term is die
Marc zou gebruiken).

> -> De sociaal-liberaal verbergt achter een links masker een rechts profiel.

Dat ben ik met je eens, maar niet omdat Sirius dat wil ofzo. Maar omdat
een groep nu eenmaal zo denkt.

>  * Maar er is meer: het pamflet van Dittrich heette voluit,
>       Op weg naar Nieuwe Solidaritiet
>       http://www.nieuwesolidariteit.nl
>    Hier staat dus, getuige het bovenstaande, in de Vrijmetselaars-taal van
>    Geel D66,
>       Op weg naar Sirius

Vooral in jouw taal. Waarom zouden ze het anders niet gewoon zo benoemen.

Ik ga een schuilkelder bouwen....