Plaatje Zonsverduistering-artikel D66 onveranderd

Thu Nov 15 11:35:16 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Vrijmetselaars gebuiken symbolen omdat het Hermetische geloof verbiedt om
>dingen naar buiten te brengen

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Nou: (...)
>http://www.scribd.com/doc/392578/A690916-De-wet-van-evenwicht-als-praktische-levenswaarde-

 Dat was inderdaad de enige uitzondering die ik tegenkwam (alle anderen zijn
 of skeptici zoals ikzelf of mensen die diepgelovig zijn en de boel bedonderen.
 Ik refereerde zelf ook al aan deze site,
    http://static.scribd.com/docs/4lbdtbvi4ur5a.swf
 De tekst is geschreven door ene Karel van der Nagel,
    http://www.orde-der-verdraagzamen.nl/brochures/Stap%20voor%20stap%20naar%20mediumschap.pdf
 een esotericus, die kennelijk zeer onder zijn 'gaven' lijdt en die voor de
 verandering *wel* uit de school klapt. Hij is warrig maar liegt niet.

 In die swf-URL hierboven staat zo'n beetje alles wat men moet weten om te
 begrijpen waar Geel D66 mee bezig is en waar mijn kritiek zich op toespitst.
 Neemt niet weg dat de tekst niet om door te komen is. Maar ja, het staat er
 in elk geval wel.
 Ik gaf eerder een andere tekst die een stuk duidelijker is,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0710&X=&L=d66&P=R20299
 maar als men de bron daarvan gaat natrekken bij bol.com,
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004004724288
 dan blijkt het zowaar om de 'Rozekruis-Pers' te gaan. Om de Vrijmetselarij
 dus.

 Overigens: in het Financieel Dagblad van vandaag staat dat D66 een 'liberta-
 rische' partij is. Zo erg is het gelukkig nog niet, maar het is nog wel vrij
 ernstig mis. Zei Geel D66 nog dat men 'geleerd had van z'n fouten', men gaat
 in de praktijk gewoon met die fouten door (kennelijk is Maconniek yin-yangen
 met en oplichten van partijgenoten en kiezers niet fout of zo).