Groene, Paarse en Gele periode van D66: D66 congresseert onder 'Nieuw Ligt' van Sirius

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Nov 14 07:19:41 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo'n zonnenbloem heeft mijn dochtertje laatst in elkaar geknutseld op
de opvang, dus het gevaar is overal. Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat
Marc-A niet triggert op Icarus 2048 over de macht van het individu op
het grote systeem. Als leek klinkt *dat* mij nou vrijmetselaarachtig
in de oren....

Groeten,
Mark