D66 hard op weg naar een presidentieel systeem

Daniel van Kesteren daniel at DLKNET.NL
Tue Nov 13 05:20:34 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
> Daniel, je hebt groot gelijk. Helaas kan ik niet stemmen, ik zit tijdens
> het congres in de wolken op weg naar Jakarta.

Je hebt groot gelijk, er zijn meer dingen te doen in de wereld.

> Maar mijn moréle tegenstem
> tegen deze inderdaad absolutistische maatregel heb je in ieder
> geval...Gr Hein

Dat is niks, maar toch iets. In ieder geval ga ik zelf wel eerder naar
het congres dan ik gepland had, en inmiddels heb ik mijn onwillige
passagier ook al weten te overtuigen van het belang van vroeg opstaan.

Daniel.

--
email: daniel at dlknet.nl       phone : +31(0)20 - 695 95 25
http:\\www.dlknet.nl          fax   : +31(0)20 - 689 77 19