Vraagje: Wie weet waar de dans-pagina van D66 staat ?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Nov 12 21:07:32 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 12-11-07 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> het volgende
geschreven:

> Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>
> Merci, maar da's niet wat ik bedoelde. Het is wat lastig om te omschrijven
> wat ik dan wel bedoelde want het is meer zo dat ik me 'meen te herinneren
> iets gezien te hebben'. Destijds besteedde ik er geen aandacht aan want ik
> vond het nogal dommig en zag de relevantie niet - vandaar dat ik wat vaag
> ben. Maar nu overal Sirius opduikt, zou die relevantie er bij nader inzien
>
> wel degelijk kunnen zijn.

Was dat niet die A'damse site? Verwarmde terrassen?

Op die links die jij gaf staat ook termen als 'Awakening' en zo - dus daar
> gaat heel wat ellende achter schuil, maar ik wil nu ook weer niet op alle
> slakken zout leggen.

Ik heb ze niet echt gelezen, maar Awakening stinkt naar New-age ....

Daarenboven zit ik niet achter BvdH aan, maar achter
> de Vrijmetselarij in D66.

Ik heb wat tegen het EUropa gewauwel ...

Boris is deze week een beetje de pineut omdat ik
> zijn websites afloop - Gerard Schouw lijkt me toch echt een zwaarder
> geval.
>
> Het Katholiek Magazine voor Nederland en Vlaanderen schrijft ook het een
> en ander over de EU en de Vrijmetselarij, Lees waarom elk normaal mens
> tegen die vreselijke EU-Grondwet behoort te zijn...
>     http://www.catholica.nl/archief/nr41/cristendom.html

Haalt ook nog fijn uit naar de ´heilig´verklaarde marktwerking. :)
Op Ned 2 (tegenlicht) nu Enron: de opkomst

Voordeel van zo'n bron is dat men er op mag vertrouwen dat het vrij is van
> smetten van de Vrijmetselarij (daar staat het nadeel van het conservatisme
> weer tegenover).

Zag ik.

Ik begin ergens te vermoeden dat Geel D66 waant dat 'Vrijzinnigheid' bete-
> kent dat men achter Mercurius aanrent (danst) met dezelfde slaafsheid
> waar-
> mee de confessioneel dat doet met God. Als dat zo is (en daar heeft het
> alle
> schijn van), dan is Geel D66 niet goed snik.
> Het zou verklaren waarom het dermate deterministisch is dat het - volkomen
> in de ban door wat zich zoal tussen de oren heeft genesteld - zelfs D66-
> congressen laat beginnen in een brouwerij van Sirius-bier.
>
> D66 is *zeer ernstig* ziek.

Zeer ernstig ...  tijd voor verandering.

Henk Elegeert