Sirius in D66-filmpje

Sun Nov 11 15:26:00 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Steven Rieder <Steven at RIEDER.NL>,
>Overigens moet hier beslist over door gediscussieerd worden als daar
>behoefte aan is, maar zodra er astrologisch gelul bij wordt gehaald is
>er wat mij betreft geen echte discussie gaande.

 Dat is geen discussie dat is een omkering teneinde niet te hoeven dis-
 cussieren. Je gaat totaal niet in op wat Sirius doet in een filmpje van
 D66 (gemaakt door een productiemaatschappij die niet bestaat) waarin
 een Kamerlid van D66 optreedt. Een Kamerlid dat de meest zonderlijke
 websites over *hetzelfde onderwerp* heeft gemaakt.

 Jij voert *zelf* de Zonsverduistering op je site... waarom haal je die
 dan niet weg ? En wat doen al die Zonsverduisteringen op andere D66-
 sites ? En al die Sirius'en ? En al dat Geel van Mercurius ? Op die
 piramides in programma's ? Vind je zoiets dan gewoon voor een politieke
 partij ?

 Jij (en anderen) doen alsof *ik* ermee kom aanzetten. Terwijl ik slechts
 zeg (en dat ook aantoon) dat *anderen* dat doen (ik zelf dus niet, ik
 kijk wel uit).

 Een aantal mensen zit hier voortdurend afleidende verhaaltjes te vertel-
 len nu wel duidelijk is wat er met D66 aan de hand is en men suggereert
 daarmee dat men al lang bekend is met de feiten en/of daaraan mee doet.

 Dat is niet erg verstandig - want uiteindelijk stort de hele Gele gekte
 in, dat begrijpt een kind. Voor wie hiervoor is, zal uiteindelijk in D66
 geen plaats meer zijn.